The Skylight Girl ♂
CBOX INSTA ASKING LINKS
Older ►
◄ Newer
100% mine, with basecode from Wana and useful tutorial from ieqa
Eclipse 10.12.2011

hye2 Guys. Okay semalam 10.12.2011 kan?! So, semalam ada Gerhana Bulan je. *nak sangat tngk gerhana matahari*. Okay, semalam tengah2 chat dengan kawan lama (Zafran) memang agak lama, and bengang gila dengan die! But its okay, perangai dia memang macam tuh. boleh percaya ke yang dia kata sekarang tinggi dia 170cm?! Wah wa memang tak caye! Padahal dia tuh kecik lagi dari saya! grr!~~~ Okay2 stop. Time tuh dia pun bagi tahu saya : 
Zafran : Oi Mak Cik, malam nnty ada Gerhana. Kau jangan lupa pulak! Aku tahu kau memang macam tuh.!
ME : Oi Gigi, okay. Tak lupa pun! Anyway thanks bagi tahu!
Zafran : Mak Cik, kau tak yah baik2 dengan aku. Anyway aku nak out pergi planeterium ni. 500 terawal dapat kaca mata 3D entah betul ke tak info aku ni.
Me : ye2 gigi. Kau pergi sana. Pastuh cerita kat aku sikit. Al-maklumlah, kau punya story mesti lagi gempak. kan? Aku dapat tengok dari rumah je.
Zafran : Ye Mak cik. Kesian tak dapat pergi.
Okay2 stop, mesti korang dah pening dah. Anyway semalam Zuhairah dengan semangatnya lepas Maghrib pergi keluar tengok. Tunggu-punya tunggu, pukul 9.lebih baru nampak. First2 tuh dah fade up arh. Ingatkan beda tuh dah hilang kan? Tapi pak cik saya kata, kalau betul nak tengok so kena sabar lah ye. Okay saya sabar! So at last nampak pun! *ceh macam baru first time je tngk. Tapi, saya tak adalah suka sangat, saya nak tengok gerhana matahari.! Yes! Semalam pulak dengar fakta sains pasall gerhana dari pak cik saya! hehe :) So, I'm gonna stop here. 


Nak pergi dengar cerita si gigi yang poyo tuh! :) hehe :)
Wassalam ...