The Skylight Girl ♂
CBOX INSTA ASKING LINKS
Older ►
◄ Newer
100% mine, with basecode from Wana and useful tutorial from ieqa
Wordless Sunday#

Hye all blogger, lama tak dengar , tak baca cerita saya kan? Okay lets count it togather, 1-2-3-4 okay, about 3 weeks. Hhee :) So, sekarang saya nak publish silly-milly story saya ni. Anyway, "Selamat menyambut maulidul rasul" *Jumaat ni ada persembahan untuk sekolah weyh! phew. ~
Wordless Sunday. So, tuh tajuk saya kan? haha. Sebenarnya tak tahu nak buat tajuk apa, and maybe entry ni macam2 cerita ada, so saya decide nak letak tajuk tuh je. Tak pe kan? :)
Anyway, Jumaat sebelum tuh, saya ada kelas KKQ pukul 2.30 petang tuh. Dah balik terus pergi sana balik . hehe :) And, maybe hari Jumaat tuh saya agak bad mood sikit. So, agak tak bersemangat nak ke kelas KKQ petang tuh. Tapi bila dah sampai! Thanks Ustaz! You gave my spirit back! yeah. And, bila dah pukul 5.30 tuh, semua classmate saya dah balik. Tapi saya still lagi dekat dalam kelas tuh dekat beberapa murid yang lain. Okay, bila semua dah balik. Dah settle semua benda, saya balik. *teringat pulak Farah cakap " Zuhairah,kau dah try tak rojak buah kak B? Sedap weyhhh, . "okay, nnty kau singgahh kedai kak b, and cakap:Zuhairah mintak tinggalkan sikit." Haha! Bila dah sampai kedai kak B tuh, saya pun agak pelik, saya dilayan macam VIP pulak. Oh okay! Thanks farah. So, bersembang dekat my friends "Irfan". Haha! Kitaorang pulak borak benda yang merepek je. Lepas tuh ada junior kitaorang datang. *Ain Adibah. Pastuh Irfan cakap "Weyh polis" , punya lah cuak budak tuh. Tapi, actually memang betull ada polis pun kat situ. Okay stop. Saya nak atas balik and nampak kereta My father dah datang! OMO. Sure kena marah ni. Okay, tunggu Lela dekat setengah jam! Memang lama. Masa tuh saya sempat tengok gelagat my sister and kawan2 dia. *yo, teringat kenangan lama. Huh! Sedih2. Fullstop. Tamat cerita hari Jumaat. Lets go to another day.
Sabtu : Satu hari ni saya jalan. Memang penat. Macam2 tempat dah kitaorang ronda. and akhirnya, beli PS3. Ceh! No, saya tak nak PS3. Saya nak XBOX! huh! Harga pun dekat sama je kan? :agi pun XBOX terbaru!!! Okay NVM. Next time.  Satu family saya semua gamer. So apa2 je benda alah yang berkaitan game, cepat2 kitaorang beli. Cuma PS3 ni agak lama nak terbelinya. So, bila dah ada benda tuh, I was like! Lupa semua benda. Nak buat freebies,poster fanfic, update blog smua bagai! Phew! Tinggal semua. hehe :).  Okay, tuh je laa kot, *mesti korang nak termuntah baca entry ni kan? *poyo siott minah ni. Okay tak pe. 
Sebelum panjang lebar, sebelum saya melayan entry merepek saya ni, better I stop here. Right? 
Wassalam :)

p/s: Boleh tak cuti lama sikit? 2 hari? Tak cukup kottt.. hehe :)