The Skylight Girl ♂
CBOX INSTA ASKING LINKS
Older ►
◄ Newer
100% mine, with basecode from Wana and useful tutorial from ieqa
Finally! My monthly test Ends! :)

Hello fellas. Yeah! Dah habis pun monthly test tuh! Pergh memang teramat cuak sekarang ni. Tiba2 pulak tadi ckgu bagi keputusan Math./ OMO! Kesalahan yang saya buat tuh memang! Memang tak patut! Semua sebab careless punya pasal. Yang paling best yang ni → (-1/4)3 , What's the answer? This right ? : -1/64. Tahu tak saya jawab apa? : -1/2. Mungkin masa tuh saya terlampau gembira tengok soalan and then menghayal entah kemana. Yes betul! Dah hilang satu markah macam tuh je. And satu lagi, PIE CHART! Nak kena buat sudut2 bagai. Habis! Nilai je betul. Tapi, lakaran, satu je yang betul! Okay fullstop. Sebelum saya menghentak-hentak tetikus,keyboard,monitor,speaker and apa2 je yang tengah ada dekat depan mata saya ni, so better saya stop cerita pasal MATH!
Okay, frust! itu sebelum tuh, but now! Wah happy gila! Wa ta tau kenapa! *letaktanganatasbahuataskepala* Phew! Dah merepek. Actually, pukul 2.00 nak kena pergi sekolah. hias kelas kan? Tapi, disebabkan perasaan malas menyebulungi diri ku*ewah2 ayat tak leh belah je*, so, memang saya tak pergi. Lagi2 lepas dengar my parents nak keluar! Lagi laaa! Now I'm alone at home. So , memang terus bukak COMPUTER saya yang tersayang ni! I Miss you my com. ! wek :p. Lagi pun nak release tension sekali. Nak layan macam2 jenis lagu. Nak touching2! ceh. 
So, next week, saya akan cuti. Memang best + bosan. Oh no! Semua kawan saya masing2 dah publish macam2 dekat FB,Blog diaorang pasal perancangan diaorang untuk masa cuti ni. Yang paling best and saya jelous sangat : MYLA! She said like this : OFF TO SINGAPORE! Wah jeles eden. Saya? Duk rumah je laa, semua sibuk bagai. So, memang tak leh pergi mana2 pun. Tapi tak pe, saya ada macam2 nak buat untuk cuti sekolah ni! hehe :) Okay, I'll stop here. See you guys in my next post! Keep reading!
Wassalam ...

Selamat Membaca post saya yang serabut ni! hoho!