The Skylight Girl ♂
CBOX INSTA ASKING LINKS
Older ►
◄ Newer
100% mine, with basecode from Wana and useful tutorial from ieqa
Keadaan Darurat!!

Helo felas, how you guys. I guess you are very happy until undescribeable! Whoa? Okay, nampak tajuk atas tuh tak? Saya , saya, saya! TENSION! Semalam satu hari saya stress! What? 
Siang tuh, adik saya umur 8 tahun tuh "Ezzah Syuhada" grr!! Look, saya dah bagi dia chance main laptop saya tuh,... dekat 4 jam! 4 hours dude! Sampai nak meletup dah lappy kesayangan saya tuh. Nasib baik mahal! Well APPLE! Phew! *poyo seh..! Lepas tuh, bila time saya nak guna, it's very important #act macam betul2 perlu pulak kan? Tapi, baru guna sikit ... dia dah cakap "Akak, dah laa tu, bagi saya pulak. Saya nak sambung main game tuh, nnty kalau akak guna connection dia jadi lembab like a tortoise". What? Pandai pulak dia..! Pergh,, sabar je laa,,,,! Bagi dia main kejap ,, ada syarat tuh "awak main, akak bagi awak 1/2 jam je! Okay! After this, ! Sorry to say!  Tup,,, tap ,,, tip!! Dah 1/2 jam. Nasib baik masa tuh saya tengah shok layan movie, kalau tak harapan! Bila datang balik ,,,,,! "eh, akak kejap laa... 30 saat lagi". Ewah2! Dah ! I'm tired.! Terpaksa korbankan PC kesayangan saya! Terpaksa bagi dia guna! Sebab saya pun memang nk sngt guna lappy ni! Kalau tak harapan dia nk guna even sentuh pun! NO!!!! Memang nahas. Habis!! #FULLSTOP! 
Bila dah tengah best2 tuh, tiba2 LYANA cakap, Zuhairah, kenapa navi kau dekat tengah2 post! OMO!! Biak betui ?! Fuh! Tension! Tension! Thanks to her anyway ..! Dah habis gelabah. ! Jawabnya Farah and Lyana juga jadi mangsa saya! Try nak fixed ni, terpaksa suruh diaorg reload bnyk2 kali. Siap dia printscreen sekali tau! Whoa! Thanks! Tapi, still no changes! Last2 saya memang dah fade-up. Dengan malam tu pulak saya dah bertemu janji satu family nak main Monopoli kan?  So,,, saya terus tekan (X). and shut down! grr!~~~!  Nasib baik hari ni, saya free.. And fixed dia! Akhirnya!! Anyway, wanna ask you guys, Navi tuh masih kat tengah2 post ke? Saya rasa macam dah okay. Tapi takut depends on monitor width!! Different PC@LAPPY@NOTEBOOK, has different monitor width right? Nak je rasanya tukar navi yg lain!!! Tapi dengan keadaan huru hara, nak dekat buka sekolah! So...! No komen .. Kerjasama anda amat dihargai!
Wassalam ...  ♥