The Skylight Girl ♂
CBOX INSTA ASKING LINKS
Older ►
◄ Newer
100% mine, with basecode from Wana and useful tutorial from ieqa
Jamuan 2AA!


*okay gambar tak ada kena mengena dengan tajuk pun!

No actually macam ni ha! ▐ 18.11.2011 ▐ the last day I meet with my friends! :) Lepas tuh cuti! .. And then hari tuh pulak, Kitaorang ada buat JAMUAN AKHIR TAHUN 2AA 2011! Bagi saya?! :) FOR SURE lah BEST! . Gambar mana?! . Saya tak ambik gambar! Sebab, my parents tak bagi bawak! *kononnya nak bawak DSLR. Tapi disebabkan saya terpaksa menumpang rumah mak cik saya, coz?! Tak ada orang nak hantar petang tuh. So, My mom kata "Ra, tak yah awak nak mengada-ngada nak bawak! Hilang?! naya awak?!" . Okay saya follow! :) terpaksa! :) Anyway, nak tengok gambar pergi SINI atau SINI!
kalau korang pergi blog offical kelas saya tuh! :) Nak tahu saya yang mana! :) So, girl yang pinky duk depan tuh saya okay?! :) 
And then, dalam jamuan tuh macam-macam makanan yang ada! huH! Banyak tuh memang banyak! Tapi saya cuma santap KEK AFIRA yang sedap tuh, Nasi (nasi apa eh?! Nasi Tomato kot), Kek Tiramisu (itu pun cuma sepotong je), and ....! Jenuh nak taip! :) Lepas tuh saya sibuk2 melayan V.I.P yang datang especially USTZ AZMI and Sir Zainul! :) Sebab?! Ustaz Azmi, for surelah saya nak bagi tahu perubahan markah KKQ saya n LYANA! heeeee :) .... Lepas tuh, AJK PERMAINAN (afira N Lyana) jadi detective soal kitaorang! "korang nak join game mana ni?". Haha! Saya and Farah pula! "KITAORANG JOIN SEMUA JE LAH!" . Punyalah tamak! heee :) . Tapi dalam banyak2 tuh, kitaorang sempat join KOTAK BERACUN jeh! huh! Masa tak cukup! *Mak cik guard dah bising2 suruh kitaorang balik. Kononnya dah malam lah tuh! haish2! Padahal time tuh baru pukul 4.30* Okay! Time Game Kotak Beracun tuh, kitaorang memang enjoy gila arh! SUPERB! :) And yang paling best! Ada orang tuh kata Saya paling CUTE! :) Tak kesah pun, sebab saya and dia dah kawan lama.! SO mestilah dia pilih saya! Elak Gosip ! :) *saya tahu dalam hati dia nak cakap orang lain tuh! 
Tup, tap, tip .... Cikgu Noora suruh kitaorang direct terus ke MAIN EVENT! ( Acara pertukaran hadiah). Oh yes! Saya dapat cikgu punya! :) memang cantik! ▐ I'll promise I'll take care of it as it is the best present that I get Along this year! ▐ . Huh! *ache2. And then lepas tuh, hadiah untuk PELAJAR TERBAIK and PELAJAR PILIHAN! Congratz to all contistant! Eh2 to all receiver! SYAHIDI ♦ LYANA ♦ SYAMIE! .
Dah2! Abis tuh jer , sesi photographer! *macam dalam gambar dekat blog 2AA tuh lah! :)
Okay , dah panjang lebar dah ni! :) Ape pun ....
     THIS IS THE BEST !
Congratz sekali lagi kepada semua yang terlibat! 
p/s: ada pape yang tertinggal nak cerita tak? hmmm I Guess not! 
Wassalam ......